Min födelsedag!

Hej bloggen. Igår var det min födelsedag, och jag fyllde 17 år. Världens mest meningslösa ålder. Men jag gråter inte för det! 
 
Min släkt kom hit igår och firade mig och Lukas var självklart också där. Vi åt en jättegod chili con carne, typ något av det bästa jag ätit. Till efterrätt vart det prinssestårta som alltid på min födelsedag! Mumsi. Hade iallafall det jätte trevligt och mysigt igår, och fick jättefina presenter, jag är så nöjd! 
 
Jag fick 95 pund till london resan och det är ungefär 1 200 kr i svenska pengar, choklad som jag får varje år, fick också en biobiljett, men glömde fota den. En Real Techniques puder borste, en iPhone 6 av pappa och Alexandra, bästa telefonen som finns. Ett skärmskydd + ett skal till telefonen. Men skalet vart försenat, så får den nog på måndag. Och utav världens bästa pojkvän så fick jag ett super fint halsband. Bloggar om det efter det här inlägget! <3 
 
 
 Jag är verkligen super duper nöjd över det jag fick! Av mamma så fick jag ju mina Johnny bulls och ett efter längtat nattugsbord. Det har jag ju bloggat om innan ;)
 
 
 
- Elin | |
Upp