Nyår fixat!

Ja då var nyår äntligen fixat! Jag ska upp till Järvsö med Lukas som förra året. Vi ska fira nyår med hans familj. Kommer bli trevligt och roligt. Jag älskar att smälla raketer och det är ett så himla bra läge för det där uppe. 
 
Nyårs outfiten är troligen klar. Jag och Lukas ska matcha med våra kläder har jag bestämt. Så jag ska ha en röd glittrig klänning, och svart/genomskinliga strumpbyxor. Lukas ska ha en svart skjorta med svarta jeans och en röd fluga eller slips. Ska leta efter glittriga slipsar och flugor, skulle vara urgulligt! 
 
 
 
 
Dem här två plaggen hade jag tänkt mig. Ska nog beställa hem båda, och sen se hur det sitter. Hade tänkt mig att till klänningen skulle jag ha svarta strumpbyxor. Eller till toppen skulle jag sätta en tight svart kjol ( så det ser ut som att det sitter ihop, så det blir typ som en klänning) och svarta neulon strumpbyxor under. 
 
Jag tror faktiskt att det sista alternativet blir bäst och snyggast. Vad tycker ni? 
 
( Dessa plaggen hittar ni på www.madlady.se !)
 
 
 
- Elin, Personligt, mode | klänning, madlady, nyår, röd, top, topp | |
#1 - - Anonym:

Jag tror att toppen skulle bli bäst! Det känns mer som du😊 men vilken fu än väljer så kommer du va nyårets prinsess och skitsnygg!😘❤️

Svar: Naaaw Naattii <3
Elin Erlandsson

Upp