Jullov imorron

Hej! Idag är det torsdag, imorron är det fredag och då får jag jullov. Som jag har längtat efter detta jullov... Hela mitt lov är fullbokat. Jag ska fira jul tre gånger, fira nyår uppe i Järvsö och åka till London med Alexandra. Hur underbart är inte det?!  
 
Men efter skolan, så ska jag till Farsta centrum för att hjälpa Felix med lite julklappar. Så kommer möta upp Felix och Lukas när jag slutat. Annars kommer jag inte göra så mycket idag, förutom att vara i skolan och vänta på jullov ;) 
 

Jag blev så himla kär i denna tröja första gången jag såg den. Den satt så perfekt på mig också... Grejen är att den kostar 399kr, och det har jag inte råd med nu när det är juletider. Så det vart ett julklapps tips istället, och jag tror faktiskt att jag kommer att få den, iiii!♥

 
- Elin | |
Upp